Workshop 'Wervend schrijven'

Doelgroep

De workshop is bedoeld voor degenen die teksten schrijven voor de schoolgids, het wervingsmateriaal en de website van de school.

Doel

Na de workshop 'Wervend schrijven':
• heb je bepaald welke schrijfstijl bij jullie
   school past;
• heb je dóór hoe je moet schrijven om de
   boodschap over te brengen;
• kun je denken vanuit de doelgroep in plaats
   vanuit de materie;
• ben je gemotiveerd om de teksten die er zijn
   te herschrijven.

Aanpak

We beginnen met het bepalen van de schrijfstijl die bij jullie school past. Dat doen we door je de communicatiewaarden voor jullie school te laten bepalen. Vervolgens inventariseren we welke communicatiemiddelen jullie inzetten en welke eisen je aan de teksten zou moeten stellen om ze doelmatig te laten zijn. De trainer heeft vooraf in jullie materiaal een aantal tekst­passages geselecteerd. Die ga je tijdens de workshop herschrijven. De workshop eindigt met het bespreken van je nieuwe teksten.

Duur

De workshop duurt 3 uur (incl. 20 minuten pauze).

Locatie

De workshop ‘Wervend schrijven’ vindt plaats bij jullie op school.

Kosten

Prijs: vaste kosten €750,- en variabele kosten €60,- per deelnemer. Aan deze workshop kunnen 2–5 personen meedoen. Genoemde bedragen zijn exclusief BTW.

Vragen?

Heb je specifieke vragen of wil je gewoon wat meer gevoel krijgen bij onze aanpak en bij de workshop, bel dan gerust: 070 – 369 46 47.
Contactpersoon: Selma Mulder.

Aanmelden

Ben je geïnteresseerd in deze workshop? Download dan het aanvraagformulier workshop ‘Wervend schrijven’, vul het in en mail het naar info@inessenza.nl. Invullen, printen en per post of fax verzenden kan natuurlijk ook. Nadat wij het ingevulde formulier hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om de workshop in te plannen. Aansluitend ontvang je een bevestiging.

◄ Terug naar home

Andere workshops

Klik op de workshop voor meer info en een aanvraagformulier. Het zijn allemaal in company-workshops die we bij u op school geven.

Workshop ‘Verbeterplan leerlingenwerving’
Workshop 'PR bedrijven als strategie'
Workshop 'Klantgericht communiceren met ouders'
Workshop 'Effectief voorlichten'
Mystery guest op de Open Dag
Adviestraject 'Open Dag'